Klachtafhandeling
U heeft een klacht wat te doen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@betson.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Â
Klachten inzake het bestelde product
Â
Op onze producten zit 6 maanden garantie op productiefouten (niet op slijtage). Dit geldt uiteraard alleen bij correct gebruik en onderhoud van het artikel. Mocht u een klacht hebben, neem dan per mail contact met ons op (info@betson.nl) met een omschrijving van de klacht en een aantal foto’s van de klacht. Vermeld in deze mail ook ook uw naam en factuurnummer. Na ontvangst van uw mail nemen wij contact op met de betreffende fabrikant die vervolgens zal beoordelen of er inderdaad sprake is van een productiefout. Gebruiksfouten en slijtage zijn uitgesloten van garantie. Klachten die buiten de garantietermijn van 6 maanden vallen, worden niet in behandeling genomen.
Wanneer uw klacht onder de garantie valt vergoeden wij het betreffende product volgens de volgende richtlijn:
- Ongedragen – 100%
- Tot 2 maanden – 80%
- Tot 4 maanden – 60%
- Tot 6 maanden – 40%
- > 6 maanden – 0%